Archive

Monthly Archives: January 2018

January 6, 2018

Mahu Percutian Percuma Saja, 100% DiTaja!

Petang tadi saya dapat satu soalan daripada team member saya, “Kak Puteri, kalau kami fokus bisnes untuk dapat HOLIDAY je ok tak?” Eh, OK sangat tu! Selepas beberapa tahun berbisnes ni, saya semakin faham tentang kepelbagaian IMPIAN manusia. Awal- awal dulu saya ingatkan kalau orang tu nak berniaga, wajib lah dia ada impian nak jadi […]

Continue reading
January 4, 2018

Perlahankan Penuaan Tubuh Secara Semulajadi

Sejak tahun lepas, pelbagai perkara saya fikirkan berkaitan dengan usia saya yang akan genap 40 tahun dalam bulan Oktober nanti. Antara yang jadi keutamaan semestinya kesihatan, amal ibadat dan ilmu baru. Kalau dulu memang tengok pun produk- produk berkaitan anti penuaan ni, tapi sekarang, memang toleh dua tiga kali lah. Bukan dibuat- buat, memang bila […]

Continue reading
January 3, 2018

Bahasa Mudah Fahami Apa Itu Coenzyme Q10

Gambar hiasan : Phillipe Dumas, model Peranchis berusia 60 tahun.  Beberapa tahun lepas, saya pertama kali dengar tentang coenzyme Q10 apabila syarikat memperkenalkan satu produk bernama CoQ Health Plus. Saya perhatikan produk tersebut mendapat sambutan, tetapi hanya pada golongan tertentu, yang sememangnya sudah kenal dengan coenzyme Q10 kerana mereka pernah dinasihatkan oleh doktor untuk mengambil […]

Continue reading
January 2, 2018

Cloud Amongst My Soul

Pagi tadi saya berbual dengan seorang kawan, bertanya khabar setelah lebih setahun saya tidak melihat “kelibatnya” di Facebook. Selain bertanya khabar, saya juga mahu tahu lebih lanjut tentang isu kesihatan yang dialaminya, memandangkan saya mendapat sedikit sebanyak gambaran daripada posting di FB beliau. I just want to reach out, not really want to offer any […]

Continue reading